Mr Buggy 4 – informacje dla zawodników

Za 30 dni odbędą się zawody i konferencja TestingCup 2016.

Już dzisiaj możecie pobrać paczkę z: Mr Buggy 4_1 i TestingCupReport wraz z instrukcjami: https://www.dropbox.com/s/s881r6me4079bir/TestingCup2016.zip?dl=0
Mr Buggy będzie aplikacją testowaną podczas Zawodów.
TestingCupReport będzie służył do raportowania wyników.

Udostępniamy wam prezentację przedstawiającą Mr Buggy 4, TestingCupReport, zasady konkursu i podstawowe reguły:

Slajdy z prezentacji:

Jest krytyczne, abyście sprawdzili czy obie aplikacje uruchamiają się na komputerach jakie przywieziecie na zawody. Jeśli pojawią się jakieś defekty prosimy je zaraportować do: http://mantis.mrbuggy.pl w kategorii defektu wskazując czy jest to problem Mr Buggy czy też Reportera (TestingCupReport).
Najlepsze zgłoszenia defektów nagrodzimy książkami i gadżetami.

Podczas samych zawodów otrzymacie aplikację Mr Buggy 4_2, którą trzeba będzie przetestować pod kątem nowych funkcji, regresji funkcjonalności z wersji 4_1 oraz wykonać retesty dla poprawek. Ponieważ podczas samych zawodów możemy nie mieć dostępu do Internetu to testowanie Wersji 4_2 nie będzie wymagało dostępu do sieci.

TestingCupReport (który używają tylko Zawodnicy indywidualni i Kapitanowie drużyn) posłuży Wam jako narzędzie do raportowania defektów i przesyłania raportów. W wersji na zawody będzie między innymi dostępna komunikacja z serwerem (w obecnej wersji niedostępna). Przez podanie loginu i hasła będziecie w stanie rozpocząć testowanie i raportować.

Pamiętajcie, że aplikacja Mr Buggy 4_1 wymaga bezpośredniego dostępu do Internetu. To między innymi oznacza, że nie możecie w korzystać z serwera pośredniczącego (proxy). Dostęp potrzebny jest do uruchomienia analizy w narzędzi oraz do podłączenia się do serwera licencji.”

Życzymy udanych przygotowań do zawodów!