„Testerskie” – tylko dla uczestników TestingCup 2015

Przedstawiamy Wam „Testerskie” – markę stworzoną specjalnie na potrzeby TestingCup 2015.

TestingCup to miejsce, gdzie spotykają się ludzie, których nie jest łatwo zadowolić, którzy zawsze dążą do perfekcji i nieustannie stawiają sobie poprzeczkę wyżej.
To właśnie dla nich jest TestingCup i to dla nich stworzyliśmy markę „Testerskie”. Marka „Testerskie” to synonim jakości, prawdziwego rzemiosła i dobrego smaku. Stworzona dla tych, którzy cenią sobie produkty najwyższej próby i lubią je dogłębnie testować.

Wszystkich uczestników III edycji TestingCup zapraszamy na ekskluzywną imprezę inauguracyjną marki „Testerskie”. Wieczorna impreza odbędzie się 12 maja w pubie Włodkowica 21, a podczas niej wystąpi Tomasz Kopyra – specjalista w dziedzinie testowania piwa, znany vloger oraz, podobnie jak uczestnicy TestingCup, wielbiciel wysokiej jakości produktów.
Dla uczestników TestingCup powstała unikatowa i limitowana edycja szklanek, którą każdy otrzyma od nas w prezencie. Marka „Testerskie” zobowiązuje do odpowiedniego wyboru jej zawartości. Testerzy cenią sobie jakość we wszystkich dziedzinach, także jeśli chodzi o wybór piwa. W związku z tym, piwom, które będą serwowane na imprezie „Testerskie” daleko będzie do przeciętności, będą to jedyne w swoim rodzaju piwa rzemieślnicze. Piwa, które dzięki wiedzy i pasji piwowarów sprostają wymaganiom największych smakoszy.

O inspirację przy tworzeniu „Testerskiego” pytamy Norberta Prochackiego – dyrektora kreatywnego TestingCup.

Norbert, dlaczego „Testerskie”, skąd ten pomysł?
Testerzy od dawna zasługiwali na markę, z którą będą mogli się utożsamiać po pracy. Wielu znajduje ukojenie i spokój właśnie przez obcowanie z wysokiej jakości trunkami. Teraz, kiedy zbliża się trzecia edycja TestingCup z zapowiadaną imprezą „degustacyjną”, pomyślałem, że to idealny moment na stworzenie czegoś nowego na polskim rynku.
Kiedy testerzy TestingCup wrócą do domu po pracy, spotkają się ze znajomymi, porozmawiają o zgłoszonych defektach – to właśnie „Testerskie” będzie ich wyróżniać na tle innych. To marka, która nie narzuca smaków. Ludzie utożsamiający się z marką „Testerskie” decydują na co mają ochotę. Dlatego „Testerskie” jest zawsze bezbłędne i dopasowane do potrzeb użytkownika. Bo „Testerskie” to styl życia – styl prawdziwych testerów.
Koncept „Testerskiego” jest spoiwem kilku elementów TestingCup: piwnej imprezy integracyjnej, mówcy niezwiązanego z testowaniem – Tomka Kopyry i gadżetu, jakiego nie dostaniesz nigdzie indziej. Chcieliśmy zrobić coś wyjątkowego i czekamy teraz na opinie uczestników imprezy.
Limitowana edycja szklanek powstała specjalnie na potrzeby TestingCup 2015 – z czego ja i mój zespół jesteśmy bardzo dumni.

Co zainspirowało Cię do stworzenia etykiety „Testerskiego” i strony internetowej marki?
Zanim rozpocząłem prace nad wizerunkiem, rozmawiałem z testerami o ich życiu i pracy. Żalili mi się wtedy, że najbardziej brakuje im ciszy i spokoju. Oazy, w której mogliby w spokoju zgłaszać znalezione defekty. Zainspirowały mnie reklamy Żubra – stąd też w naszych reklamach odzwierciedlamy ten spokój w postaci dużej ilości zieleni i natury. Etykieta natomiast powstała z połączenia dynamiczności i klasyki z nawiązaniem do narzędzia testerów – lupy.
„Testerskie”, w naszej opinii, powinno się kojarzyć również z mnichami cystersami i trapistami oraz z tym, co te zakony reprezentują. Z jednej strony jest to oddanie nawet najbardziej żmudnej pracy, ale również warzenie złocistych trunków. W nich nie ma pośpiechu, jest za to cierpliwa, manualna praca.

Czy i jakie masz pomysły na rozwinięcie marki „Testerskiego”?
Wszystko zależy od tego, jak i czy „Testerskie” przyjmie się w naszym kraju i w jaki sposób zareagują na nie testerzy TestingCup 2015. Wśród tak dużej ilości marek „dla każdego”, mam nadzieję, że nasza wyjątkowa, niszowa marka „tylko dla prawdziwych testerów” znajdzie swoich zwolenników.
Liczę się również z tym, że nasza marka nie przejdzie testów i spłynie na nie konstruktywna, ale mimo wszystko, krytyka. Wtedy wraz z zespołem będziemy szukali możliwości poprawek lub uznamy, że musimy zaorać co zostało zrobione i zacząć nasze poszukiwania od nowa.

Po więcej informacji na temat imprezy „Testerskie” zapraszamy na stronę http://testerskie.testingcup.pl/.